چه مدت طول می کشد از مرحله 3 به مرحله 4 در بیماری مزمن کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه مدت طول می کشد از مرحله 3 به مرحله 4 در بیماری مزمن کلیه

چه مدت طول آن را از مرحله 3 به مرحله 4 طول می کشد؟ با توجه به نرخ کاهش عملکرد کلیه طبیعی، حدود 5 درصد است، باید آن را از 6 سال از مرحله 3 به مرحله را 4 (کلیه عملکرد کاهش از اس 60ml / دقیقه، پوست 30ml / دقیقه). اما واقعیت این است همان است که در آن نیست، بسیاری از عوامل هستند می تواند از پیشرفت تاثیر بگذارد. عواملی مانند رژیم غذایی، عادت های زندگی، درمان، حتی سنی می تواند از پیشرفت آن تاثیر می گذارد.

همانطور که همه ما می دانیم بیماری مزمن کلیوی (CKD) بلند مدت و بیماری های به طور فزاینده ای توسعه است. معمولا، آن را به مدت طولانی از مرحله 2 به مرحله 3 هزینه، اما یک بار آن را تا مرحله 3، ممکن است کوتاه تر. بدون درمان موثر، مرحله 3 بیماری مزمن کلیه فورا به توسعه 4CKD مرحله.

خوشبختانه، مرحله 3 را می توان با درمان به موقع و مناسب را معکوس. البته، شما باید یک رژیم غذایی مناسب در همان زمان، که می تواند کمک به افزایش اثر درمانی داشته باشد.

طب میکرو چینی Osmotherapy می تواند از پیشرفت این بیماری را کاهش دهد، بنابراین برای جلوگیری از کاهش عملکرد کلیه، حتی آن را بهبود بخشد. به عنوان یک نوآوری از گیاهان دارویی سنتی چینی پزشکی، می تواند مشکل کلیوی با عوارض جانبی کمی و اثر درمانی قابل توجهی را حل کند.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی و بیماری کلیه

طب میکرو چینی Osmotherapy یک درمان نسبتا جدید برای بیماری مزمن کلیه است که در کلینیک مؤثر و مناسب است. این می تواند نشانه هایی مانند فشار خون بالا، تورم، پروتئینوری، هماچوری از بین بردن. عوارض کنترل مانند کاهش خطر ابتلا به مشکلات قلبی. آنچه مهم تر است، می تواند کمک به ترمیم خسارت کلیوی، تا که برای جلوگیری از روند فیبروز کلیوی و به تدریج بازگرداندن عملکرد کلیه.

در یک کلام، با کمک از این درمان، طنس از مرحله 3 به مرحله 4 را می توان به تاخیر افتاد، اگر شما به اندازه کافی خوش شانس هستند، شما ممکن است شانس آن را معکوس داشته باشد. نیاز به هر گونه کمک نمی مردد دکتر آنلاین ما برای تماس با و یا ارسال ایمیل به ما، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.

ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com





:: برچسب‌ها: اصول اولیه CKD، بیماری مزمن کلیه، مرحله 3 بیماری کلیه، مرحله 4 بیماری مزمن کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 208
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: